Pages

tergiler di tanjung leman -.-''

hahaha..hye,salam 1 malaysia semua!
entry sebelum ni dakcik ade
tulis pasal dakcik nak pergi pantai kan?..
ok.sekarang ko orang tengok la pic
yang dakcik uploud mase 
dakcik at pantai


mase on the way nak g pantai terjumpe lak pelangi
*snap jap

hahahaha...jakun nak main air


hahahahaaaa...

gengster2 pantai.
hahahaha...

tengah tangkap ikan.. :)

budak hensme 
hahahaha

kene sengat dengan ampai-ampai,,
ahahaha...ko orang tahu ape itu ampai-amapai?..
huhuh...ampai-ampia tu obor-obor la..
perhhh!!....aku tak empat nak snap at kaki la..
at kaki aku lagi bnyak kne sengat,,,
bengkak+kejang beb kaki aq..
huhuh...tngah2 sedap mandi tbe
rase ade benang at kaki..
5 saat lepas tu rase pedih gler!.heheh
*malas nk citer pepanjang

on the way nak g jeti

hohohoh!

muke budak comel tengah dudok..
hahaha..
xleh blah seyh muke aku 
lawak glerr,,

budak2 hensme tgh tengok permandangan pntai..


hmmm,..


singgah KFC jap nak makan
lapo glerr..

on the way nak balik..
ngee~


huhuhuhuh...
3 bestfwen aku yang
  mungkin aku tak dapat lupe kan,,
mybe tahun depan da tak dapat berjumpe lagi
sebab masing-masing da bawak haluan sendiri
termasuk lah aku,

p/s :i love my fwen,,
       hehehe... :)