Pages

kau dan aku

slamat tgh hari semue!,..
hmm...mod skarang ni tgh sdey+sakit hati

"sekadar hiasan"

Bila aku online, aku nampak engkau.
******* Friends online.
Aku nak tegur. Aku nak tegur. Aku nak tegur.
Lupakan niat kau tuh, ayep!. My heart talks.
Dia pun takkan layan kau macam dulu, Chuck.
Aku tulis dekat sini. Aku tahu dia takkan baca.
Last week dia ada share something to me.
Aku peduli apa? Time susah baru cari aku.
Tuhan tu adil. Karma memang ada. Dia dah kena apa yang aku kena.
Congratulation girls.
Kau cari aku? Nak buat apa?
Give me a small space for me. Stop being my shadow.
But, sometimes aku rindu dia juga. Tipulah kalau aku cakap takde langsung.
Aku yang kena giveup ke everytime?
My answer is NO. Pullstop.
Yang berlalu takkan datang kembali. Banyak kenangan yang kau tinggalkan.
Tapi aku cuma nak dia jadi macam dulu even bukan dengan aku sekalipun.
God, I wish YOU could change her back like yesterday.
sejahat-jahat lelaki tu,dia akan tetap mencari perempaun yang baik 
hmm~