Pages

tercipte nye kawan baru~


heloo....?
hmmmm
bile dudok rumah dan tak ade sape yang nak teman kan
mesti aku rase lonely..seriuz aku cakap nieh!
just my lappy and friend yang boleh hilangkan mood borink ni...
kalau dulu mase sekolah bnyak gler kerje rumah cikgu bagi ,penat giler dohhh
..ofcoz la aku kan nak PMR,,tapi tu citer lame!
uhuuhuh,.jadi kesimpulan nye balik rumah je tros release my tension! 
sekarang da tak ade idea nak wat entry baru..
kalau dulu..kucing berak depan rumah pon aku nak tulis.....
tak ape ar,..skurang kurang nye aku update jugak kan far?...hahaha
sekarang ni aku tengah bosan tahap gaban malam2 bute ni...
so,aku gunekan mase ni untok membuat entry baru
atas permintaan muncong..hahaahaha :)
muncung?...iyup!..kau orang tak kenal die ke?.. -.-''
hmm....muncong adelah fwen baru aku,...hahaha
name btol dia,,,,hmmmmm(susah nak sebot!)hahhaha
ok...aku bagi nicknme je ok...aku just pnggil dia fariha a.k.a muncong....weee~
aku start rapat dengan dia mase main bowling at skudai...ok..mlas nk citer lebih2,,,hahaha
mesti ko orang plik knpe aku pnggil dia muncong kan?
hahahaha....mase untok mngutok dy!
hope dy x marah bab aku da mintk kbnran nk mencarot pasal dy
at blog aq...hehehe.sory far
ok..dy x la muncong ok..tapi dy suke wat mulot muncong,,,hahaha
nak thu mke dy mcm mne?ko orang test ar sndri,xde mse aq nk ajooo..
ok laaa...aku ajoooo...hmmm
  • step pertame: pergi at cermin besar tengok cermin tu lame2..hihihi
  • step kedue:senyum depan cermin tu dan b'kate comel tol muke aku macam budak yang wat entry ni..hahahaha
  • step ketige:ok..the last step..senyum dan muncong kan bibir anda..muncong smpai abis!,,hahaha
macam tu la dy muncong mcm mne ko orang muncong,,,hahahaaaa
so,jangan kutok dy ok?..hahaha
hmmm...sebenar nye aku nak mencarot bnyak2..
tapi,,,
takot dy marah..hahaha
so,sampai sini jelaaa k?.
nyte..bye

p/s:hmmm...xthu la nk ckap pe?..hahaa
      bnyak kan senyum.. :)