Pages

impian aku?...

salam 1 malaysia!...
di malam yang penuh kesejukkan ni...aku ingin berkongsi
tentang impian...
tipu ar kan klau ko cakap ko tak de impian 
setiap manusia yang di cipta tuhan mesti ade impian masing2..
like me laaa..kn?
tak kire ar same ade impian 
ko org tu dalam sesuatu 
bnde atau bntuk..
ko orang msti tringin gler nk memiliki bnde tu
walaupon mngambil mse slame berminggu-minggu
berbulan-bulan...mybe bertahun-tahun?
tak mustahil kn?
klau bnde tu senang nk dapat
xpyah la dipanggil impian lgi.. -.-''

ok..aku bgi contoh ape impian aku..
.
.
.
.
.
.
.yang pertame aku ingin memiliki kmre nikon DSLR
yang mugkin akan aku dapat x lame lagie!!!!...
wow!,,
yang kedue aq ingin kputusan pmr aku 
cmerlang!...amin
yang ktige aq ingin hdup bhgie bersame
keluarge tercinta..
yang ketige tu penting

ok..cuti sekolah dah pon bermule(khas untok form 3 je)
huhuh...aq xthu ar nk wat pe....xkan la nk
kerje plak kan?..
mlas aq,, :)
so,tugas aq di rumah ade lah menghbis kan
beras ...
huhuhuhuhuhuhuhuuhuhuhuu....
cuti pnjang..
.hmmm,,,bilew cuti nak sekolah...;;
bilew sekolah nak cutie!ape cer ni brooooo?....
lumrah manusia..biase la
cepat merase bosan
dengan ape yang dy miliki skarang...
mybe termsok aq kot?..
:(

p/s:hmm...nak tdo awal..hihiihihih :p