Pages

sifat aku kot,..


Assalamualaikum dan salam mesra. semoga ceria selalu 
dengan senyuman. hilangkan suram,
 sebarkan senyuman. 

Kali ni dak cik a.k.a ayep si jejaka baik hati mau kongsi kisah benar. 
Bermula 12 tengahari tadi, saya sudah pun memulakan cuti yang panjangnya lebih kurang seminggu. tapi, sesungguhnya cuti ini bukanlah sebenarnya cuti.
 homework saya ulangi homework yang dibekalkan sepanjang minggu sangatlah melambak banyaknya. hampir semua subjek ada homework yang diberi. errr.. bukan kijo ekau setadi ke jang?? ha'ah.. 24 jam sehari, 7 hari seminggu! 

Nak rasa stress pun memang tak patut lah kot. kooottt je lah. hahaha.. 
nak tak nak kene buat,
tak larat ar asyik kene dende je






muke tengah stress,..

mengikut plan asal..cuti ni nak lepak2 dengan member
hahaha..
tapi hampeh!
buku tak leh lepas dari tangan la derr..
banyak giler homework ni,

ok lupe kan pasal homework kejap
(kompem naik cuti baru igt balek)
huhuhuh

sebenarnye aku dah lame tak bukak blog ni
sejak di ubah suai oleh cik far kite
pakar design blog..hahaha

mule-mule dah tak ingat ape email and pasword blog ni..
hampir giler jugak arh pikir sampai nak
terberak
hahaha..gurau je -.-''

dulu setiap kali bukak blog je mesti ade bende
yang nak di tulis..
sampai kucing berak dalam rumah pon nak di citer..
sengal~

kali ni bukak blog mesti tepu punyer arh,,
tengok skrin lappy ni sampai 30minit baru tahu nak tulis ape..
kadang2 tengah tulis tibe2 lupe ape yg nk di tulis
mcm sekarang ni la...

urgh!...
sakit hati dengan sorang budak nieh!..
haahaha,..
ko nak tukar no tu tukar je arh!
abis citer ok!
stress aku dengan ko ni la,..

hmm...
what!!!!!?
die masuk hospital?.
mcm mne keadaan dy?.
dy ok x skarang ni?
mcm2 arh persoalan at dalam otak aq ni
mane x nye kn?
org yg ko sayang tibe2 masuk hospital sebab sakit..
msti la ko risau kn?????,,
kn?
kn?
hmmm...
tapi kan..
aku rase macam sie2 je aq risau at dy,,
hahaha
are you fucking kidding me?..
damn!
getex!!!
hahaha..

tak mood nak tulis lgi..
bye!


nota: awak leh g jauh2 k...sy da lepas kn awak..g la terbang dengan bebas
          sye just mnyusah kn hidop awak je... *aku syg ko la gler. -.-''

booo!!
bajet ar ko..konon bce bku
hahaha :p